Muhammet Abdüssamet Aydın
BÜTÜN EHLİ SÜNNET, YEZİD SOYUDUR!
28 Haziran 2026, Pazar
Her ne kadar kabul etmeyecek olsanız da..
Evet Şia'ya göre durum net budur!
Eğer bunu kabul etmek istemiyorsanız, o zaman ben size soruyorum ki; Şia'nın 1400 yıldır, "kıyamete kadar YEZİD SOYLARI ile savaşacağız!" dediği YEZİD SOYLARINDAN kast ettikleri kimlerdir?
Elbette kastettikleri Yezid bin Muaviye'nin nesep soyu olabilirdi ancak şu anda dünyada bunu kabul eden tek bir insan bile olmadığına göre Şia bundan bahsetmiyor.
Sonra Hz.Hüseyin ve 70 ehli beytin şehadetine sevinenler diye düşünsek bile, bu faciaya sevinen, yeryüzünde tek bir Müslüman olmadığına göre Şia bundan da bahsetmiyor!
O zaman "YEZİD SOYLARI" diye kimi kastettiklerini bizzat Şii alimlerin ağzından dinleyelim. Aşağıdaki videoda Şia'lığa kabul ritüeline ve Şii kelime-i şahadetine bir kulak verin iyi izleyin!
Bakalım kimdir Şia dünyasının 1.400 yıldır savaştıklarını iddia ettikleri kafirler o Yezid Soyları?
Video'ya göre öncelikle eğer,
Hz.Ebubekir'e en galiz bir şekilde sövmüyorsanız müslüman değilsiniz ve SİZ YEZİD SOYUSUNUZ!
Hz.Ebubekir'in kızı, Peygamberimizin sevgili eşi ümmetin annesi Hz. Aişe'ye sövmüyor ve ona iftira atmıyorsanız SİZ YEZİD SOYUSUNUZ!
Sonra Hz.Ömer'e sövmüyorsanız SİZ YEZİD SOYUSUNUZ!
Hz.Ömer'in kızı, Peygamberimizin sevgili eşi ümmetin annesi Hz. Hafsa'ya sövmüyorsanız SİZ YEZİD SOYUSUNUZ!
Hz.Osman'a sövmüyorsanız SİZ TAM YEZİD SOYUSUNUZ!
Evet Şia'ya göre 20 sahabe (evet sadece 20 sahabe ) hariç geri kalan 130.000 sahabeyi hiç ayırmaksızın kafir olarak görmüyorsanız SİZ YEZİD SOYUSUNUZ!
Şimdi ben de soruyorum, aşağıdaki videoya göre müslüman Şii olmak yani dolayısı ile Yezid soyu olmamak için tüm bu sahabelere siz sövüyor musunuz?
Sövmüyor ve aksine hepsini seviyorsanız biliniz ki ; 250 milyon Şii'ye göre siz de kıyamete kadar savaşılması ve yok edilmesi gereken katıksız kafir ve YEZİD SOYUSUNUZ...
Şii dünyasından hiç kimse bugün ehli sünnete Hz.Yezid'i sevip sevmediğini sormuyor, sormazlar da zira o kaleyi 1.400 yılda ürettikleri algılarla yıktılar, gerçekleri başarıyla yalana çevirdiler, artık Hz.Yezit ehli sünnet dünyada bile ekseri suçlu kabul ediliyor! Bu sebeple Hz.Yezid'i sormuyorlar bile...
Bugün Şia sadece Sahabeyi ve Peygamberimizin eşleri olan Hz.Aişe ve Hz.Hafsa annemiz olan ehli beytini sevip sevmediğimizi soruyor, Ehli sünnet'e zındık deyip dememek ve onu öldürüp öldürmemek için...
Ve böylece son 20 yılda 6.5 milyon ehli sünnet müslümanı da -sırf sünni diye- Suriye,Irak Afganistan ve Yemen'de ; "Yezid Soyları" diyerek şehit eden o Şiiler, öldürdükleri o mazlumlara da hiç Hz.Yezid'i sormamıştılar? Sünni olmaları yani sahabeyi sevmeleri, öldürülmeleri için yetti de arttı bile!!
Evet, ümmeti Muhammet bugün Hz.Muaviye, Hz.Yezid , Hz.Hüseyin, Hz.Osman ve tüm sahabeler üzerinden çok ağır bir imtihandan geçiyor, lütfen artık uyanalım!
Hiç bir müslüman, İslam tarihinde ki hiç bir masumun ölümüne sevinmedi sevinmez de ama hiç kimseye de o bir ölüm -ölen Peygamber torunu bile olsa- Şia'nın 1.400 yıl işlediği gibi bir şekilde sünni mazlumların cinayet ve katliamlarına haklılık vermedi veremezde...
Ehli sünnet ekserisi her ne kadar Kerbela olayında Hz.Yezid'i suçlu görüp kınasa bile Şia bu kınamayı yukarıda anlatılan gibi tüm sahabeye de küfretmedikten sonra kabul etmeyip, Hz.Yezid üzerinden tüm Ehli sünneti kategorik olarak kıyamete kadar suçlu katil ve Yezit Soyu kabul ediyor-siz ne kadar yezit haksızdı derseniz deyin-! Zira bu yalan ve algı üzerinden Şia birlik sağlayıp siyasi ve dinî rant ve psikolojik üstünlük elde ediyor!
Bu sebeple Hz.Yezit'e atılan iftiralarla başlayan ve günümüzde de sahabeye küfür ve iftiralarla devam eden Şii yalanlarına artık dur diyelim. Ve bunada ilk ve en büyük Şii yalanı olan Hz.Yezid'in suçluluğu ilişkin yalanına artık inanmayarak yapalım.
Bu konuda Kadir Mısıroğlu'nu ve daha bir çok adil araştırmacıları dinleyip okuyalım lütfen...
Allah Ehl-i Sünnet olarak basiretimizi arttırsın..
